Сучасна реклама Apple не подобається старшому поколінню

Тестування проводила фірма UserTesting. Вона досліджувала вплив трьох рекламних роликів Apple, які ви можете побачити в кінці поста, на дві вікові групи. У тестуванні брали участь 200 осіб: представники покоління Z (люди у віці від 18 до 25 років) і Бебі-бумери (люди старше 55 років). Серед них були як користувачі iPhone, так і власники смартфонів під управлінням Android.


З'ясувалося, що незважаючи на те, яким пристроєм користувалися Бебі-бумери, в більшості своїй вони знаходили рекламу Apple «дурною» і «хаотичної». Вона лякає старше покоління. Наприклад, робота Apple Pay показана занадто швидко, і зовсім не ясно, чи можна довіряти цій технології свої гроші. По крайней мере, в рекламі нічого не говориться про її надійності.


Незважаючи на це, представники UserTesting вважають, що думка старшого покоління про трьох відеороликах не має в даному випадку великого значення для Apple. У даної рекламної кампанії Apple не намагається заманити користувачів Android, а існуючих користувачів iPhone не вдасться розчарувати рекламою настільки, щоб вони відмовилися від використання бренду. Ролики націлені на більш молоду аудиторію і справляються зі своїм завданням.

13.08.2018