Кожен другий покцаець вибирає Apple Watch.

     Кожен другий покцаець вибирає Apple Watch.
Apple продовжує домінувати в індустрії розумних годин, що підтверджує нові дані стратегії Analytics. Відповідно до аналізу аналітиків, кількість розумних годин у третьому кварталі 2019 року виграла на 42% порівняно з аналогічним кварталом прошлого року в цілому за відстороненою, і великою частиною проданих пристроїв прийшла на Apple Watch.
Все хотят Apple Watch. Почему?
     Продажі Apple Watch в мире
За оцінкою експертів, продажі Apple Watch за час проходження мобільного порталу склали 6,8 мільйона. штук, за порівнянням з 4,5 млн. одиниця в третьем кварталі 2018 року. З однієї сторони, це не слишком багато, але якщо взяти середні знання по відсічі, тільки Apple вдалось так сильно наростити продажі. Крім того, Apple за добу до ринків розумних годин виросла з 45% до 47,9% за цей рік.
Що стосується конкурентів Apple Watch, Samsung поставила 1,9 мільйона розумних годин по всьому міру в третьому кварталі 2019 року, що майже більше, ніж 1,1 мільйона штучних років тому. Це означає, що компанія Samsung «чітко підтвердила, як виробник розумних годин», заявляє Strategy Analytics.
Samsung Galaxy Watch - часы на любителя
Apple Watch або Fitbit?
     Фітбіт, котрий заграв Google, поставив 1,6 мільйона розумних годин за всім міру в третьому кварталі 2019 року, порівнявши з 1,5 мільйонами в третьому кварталі 2018 року. А в обробці доля Фітбіт знизилася до 11% в цьому кварталі за порівнянням з 15% за минулий рік. Похожі, закупляючи сторони пошукового гігантського стовпа для Fitbit спасательного круга, за цією компанією всі більш складні конкуренти з крупними виробниками.
Apple Watch залишаються «явним лідером від слова», заявляють аналітики:
Apple Watch значно переважають конкурентів, і їх доля на мирових ринках розумних годин виросла з 45 до 48 відсотків за рік. Apple Watch продовжує боротися з сильною конкуренцією з іншими виробниками, такими як Fitbit і Samsung. А саме, коли Apple посідала половину мирового ринку розумних годин.
      Примітно, що у відмінні від своїх конкурентів, Apple ніколи не публікувала даних про продажі Apple Watch, посилаючись на небезпечну конкуренцію (цікавий випадок, кстати). Тож ми нікогда не продавались, використовуючи офіційні розпродажі Apple Watch, але нові пристрої, що працюють у секторі Apple, продовжують радувати - про те, що компанія так не зафіксувала свого часу у фінансовому звіті. Хоча за кількістю проданих годин ми можемо дізнатись лише завдяки тому, що є аналітично даним. А ви використовуєте Apple Watch? Каким поколінням? Повідомте своїх користувачів про використання у нашому Telegram-чаті.
      Спеціалісти відзначають, що неймовірний успіх Apple на ринке годин взував високою лояльністю користувачів на бренд і грамотній маркетинговій компанії. Однак експертна компанія підкреслює і вдосконалює свою історію, як сторонні конкуренти, такі як Samsung. Останнє продовження вкладає значні засоби в носій пристрою, сумісний як з пристроями на Android, так і з iPhone.

09.11.2019