Скільки споживачі готові реально платити за HomePod

Більше половини опитаних (близько 55%) зійшлися на думці, що Apple варто продавати HomePod за ціною від 100 до 199 доларів. Така ціна, впевнені учасники опитування, максимально відповідає можливостям пропонованого виробником продукту і не так сильно б'є по кишені кінцевого споживача. 22% респондентів помітили, що готові поступитися музичної складової HomePod, якби той коштував не дорожче 100 доларів. В обґрунтуванні своєї позиції опитані навели приклад з Google, яка пропонує кілька колонок з цінником від 49 доларів, даючи споживачеві можливість вибору. Думка залишилися респондентів розійшлося дуже кардинально. Майже 7,5% заявили, що задоволені нинішнім ціноутворенням, 6% помітили, що не готові платити навіть 50 доларів за пристрій такого типу, тоді як лише 0,5% виступили з наміром купити HomePod за ціною, що значно перевищує 300 доларів США.


23.05.2018