Технічна підтримка Apple виявилася кращою, ніж у Samsung

     Для більш об'єктивного дослідження журналістам Laptop Mag довелося працювати «під прикриттям»: прикинувшись звичайними покупцями, вони оцінювали якість роботи співробітників технічної підтримки великих IT-корпорацій, в тому числі Apple і Microsoft.
«Агенти технічної підтримки компанії з Купертіно продовжують залишатися одними з найшвидших і компетентних в своїй справі, надаючи точні відповіді на питання, пов'язані з Mac, в чаті, соціальних мережах і по телефону», - уклали журналісти.
     За результатами порівняння Apple набрала 91 бал зі ста можливих. На другому і третьому місцях - Razer і Dell. Samsung посіла лише четверте місце.
     Що стосується негативних висновків, журналісти видання відзначили не надто якісну і швидку роботу фахівців Facebook. На їхню думку, час відгуку занадто велике, а той час як в інших соціальних мережах, наприклад, в Twitter, підтримка відповідає майже миттєво.

26.04.2019