Аналітики: стрімінговий сервіс Apple досягне позначки в 100 мільйонів передплатників за п'ять років

      Відповідно до думки фахівців аналітичної компанії Wedbush, стрімінговий сервіс Apple може набрати аудиторію в 100 мільйонів передплатників протягом трьох-п'яти років. Незважаючи на сильну конкуренцію з боку Netflix, Disney, Hulu і інших стрімінгових платформ, Apple має всі шанси зайняти свою нішу на світовому ринку відеоконтенту.
Якщо прогнози аналітиків справдяться, компанія зможе заробляти на платній підписці від семи до десяти мільярдів доларів щорічно. Багато в чому успіх сервісу залежить від того, який саме контент Apple запропонує своїм передплатникам. Експерти Wedbuash впевнені, що американська компанія планує публікувати як власні, так і розроблені сторонніми компаніями проекти, наприклад, Showtime і HBO. Зіграти на руку корпорації може і співробітництво з такими великими кіностудіями, як Lionsgate і MGM.

22.03.2019