Частка Apple на світовому ринку інтелектуальних колонок за квартал склала всього 4,1%.

      Для порівняння, у Amazon і Google ця цифра дорівнювала 13,7 млн ​​і 11,5 млн відповідно. В сумі обидві компанії охопили за квартал близько 65,5% ринку.
Головна причина - ціноутворення. HomePod значно дорожче, ніж Amazon Echo і Google Home. Зокрема, моделі Amazon Echo Dot і Google Home Mini в період свят були доступні всього за 25 доларів.«У Amazon і Google - широкий модельний ряд, від базових до висококласних. Apple же презентує тільки HomePod преміум-класу і, ймовірно, не отримає значну частку продажів світового ринку, поки не запропонує новий продукт, максимально наближений до Echo Dot і Home mini », - заявив минулого місяця співзасновник CIRP Джош Лоуітц.
      Другою проблемою HomePod є те, що голосовий помічник Siri багато в чому програє Amazon Alexa і Google. Як ми вже писали, компанія недавно перерозподілила свої ресурси для удосконалення Siri.
      Третя причина - проблема з доступністю. Корпорація випустила HomePod через два-три роки після своїх найбільших конкурентів, і областю продажів як і раніше залишаються США, Великобританія, Австралія, Канада, Франція, Німеччина, Іспанія, Мексика, Китай і Гонконг. Тоді як розумні динаміки Amazon і Google можна придбати і в інших країнах.
У минулому році аналітик Мінг-Чі Куо заявив, що Apple обмірковує можливість створення недорогий версії HomePod. В кінцевому підсумку, на його думку, на світло може з'явитися розумна колонка Beats з підтримкою Siri.

20.02.2019