Samsung знову зганьбилася через любов до iPhone

     Черговий провал рекламної компанії Samsung трапився з вини індійського Twitter-аккаунта компанії. Так, в мікроблозі виробника був опублікований твіт, в якому говорилося про високу якість широкоформатного зйомки на чотиривимірний Samsung Galaxy A9. Проте, уважні користувачі звернули увагу, що пост був написаний з головного конкурента Samsung - iPhone.
За думкою користувачів, такий недолік в черговий раз говорить про непрофесіоналізм рекламників Samsung, які дорікають Apple в нав'язливості промо-матеріалів, але самі при цьому використовують для роботи пристрою свого головного конкурента.
Нагадаємо, що це не перший випадок, коли Samsung ловлять на використанні iPhone при створенні інтернет-реклами в блогах і соціальних мережах. Так, 3 грудня 2018 року південно-корейська компанія опублікувала твіт з рекламою Galaxy Note 9 - і він знову був створений за допомогою iPhone.


13.12.2018